forum
Doriți să reacționați la acest mesaj? Creați un cont în câteva clickuri sau conectați-vă pentru a continua.

forum

dezbateri libere despre sindicate * învăţământ * lege
 
AcasaAcasa  Ultimele imaginiUltimele imagini  CăutareCăutare  ÎnregistrareÎnregistrare  Conectare  

 

 Decontarea taxei de la Colocviu, grad didactic I

In jos 
AutorMesaj
Oly




Mesaje : 1
Puncte : 3
Reputatie : 1
Data de inscriere : 27/05/2014

Decontarea taxei de la Colocviu, grad didactic I Empty
MesajSubiect: Decontarea taxei de la Colocviu, grad didactic I   Decontarea taxei de la Colocviu, grad didactic I EmptyMar Mai 27, 2014 1:21 am

Buna ziua,
Sunt profesor pentru invatamantul primar si in luna februarie am sustinut colocviul pentru gradul didactic I, la care am achitat suma de 300 lei.Am depus o cerere la secretariatul scolii, pentru decontarea acestei sume (in baza legii 1/2011, articol 104, care precizează următoarele: